Stalo se to každému, stává se to a bude stávat. Někdy je směnu nutné zrušit, ať už to má jakýkoliv důvod. Rušení směn u Tymbe probíhá dvěma způsoby a má svoje pravidla. Jak na to?
Když směnu zrušíš včas, tedy víc než 24 hodin před začátkem, je to v pohodě (pokud to neděláš každý den, ale o tom trochu níž). Provedeš to tak, že v appce klikneš na „Zrušit směnu v termínu” u konkrétní směny v sekci „Docházka”. To je všechno, fakt.
Místo tebe se pravděpodobně stihne přihlásit někdo jiný. Pokud chceš být kolegiální a trochu nám s tím helfnout, dej o uvolnění místa na směně vědět do příslušné Whatsapp skupiny (pokud v nějaké jsi). Pomůžeš tím ostatním Tymberům. A třeba jednou stejné pomoci rád využiješ taky.
V případě zrušení alespoň 24 hodin předem od tebe nepotřebujeme vědět důvod, proč směnu rušíš.
Tak i tohle se samozřejmě může stát. Jsme jenom lidi. Jenže v tomhle případě už od tebe potřebujeme omluvenku (důkaz objektivní překážky v práci).
U směny v appce klikni na „zrušit směnu po termínu” a dál postupuj podle pokynů. Nahoře na displeji ti bude svítit oranžový banner, který ti nabídne svou absenci zdůvodnit.
Když na tuto možnost klikneš, ukáže se ti toto okno:
Při vybírání důvodu absence ti systém nabídne 4 možnosti:
Do políčka “Upřesnění” nám svou situaci co nejdetailněji popiš a nezapomeň přiložit soubor, který nám poslouží jako potvrzení toho, že se opravdu jednalo o objektivní překážku v práci. Může to být třeba potvrzení od doktora se všemi náležitostmi, jako je datum, jméno a razítko doktora.
Omluvenka od doktora vypadá třeba takhle:
Jakmile máš hotovo, klikej dole na “Omluvit absenci”.
Po odeslání omluvenky už stačí jen počkat, zda ji uznáme jako dostatečnou nebo tě poprosíme o upřesnění. Během čekání uvidíš v appce toto:
Pokud tě požádáme o upřesnění, přijde ti o tom informace mailem s odkazem na appku, kde můžeš potřebné upřesnění doplnit stejným způsobem, jako jsi omluvenku nahrál. Na upřesnění budeš mít 72 hodin a pokud nám ho během této lhůty nedodáš, systém omluvenku vyhodnotí jako nedostatečnou.
V případě nedostatečné omluvenky ji budeme muset zamítnout. I o tom tě informujeme mailem. Znamená to totiž, že ti systém omezí přístup k dalším brigádám (dostaneš BAN) a pokud bys měl přihlášené nějaké jiné směny, odhlásí tě z nich a místa nabídne ostatním Tymberům. Takže před zrušením radši dvakrát zvaž, jestli máš fakt důvod do práce nejít a nebo se ti zrovna jen nechce.
Víc o banech a blokacích se dočteš tady.
Přišel ti mail s informací, že ti vedoucí zadal N/A? Věříme, že každá situace má svůj pádný důvod - v aplikaci nám tak můžeš pomocí omluvenky svoji nepřítomnost obhájit. V detailu docházky, u které máš N/A, nám nahraj zdůvodnění či rovnou doklad/potvrzení o tom, proč jsi na směnu nedorazil (objektivní překážce v práci).
Pokud ale došlo k nedorozumění a na směně jsi byl, dej nám co nejdříve vědět! Stačí napsat na chat, abychom mohli docházku reklamovat u vedoucího.
Pokud směnu zrušíš jednou za čas, vůbec nic se neděje. Jenže pozor na to, pokud rušíš směny jednu za druhou. Může to mít následky. Zkus se vžít do role firmy. Potřebuje odvádět svou práci a má nějaké závazky. Když směnu zruší víc brigádníků, najednou ve firmě nejsou lidi. A tu práci někdo udělat musí.
To se šéfíkům ve firmě nemusí vůbec líbit. Takže by se klidně mohlo stát, že už tě pak nebudou chtít. To by byla škoda, ne? Lepší než zkoumat hranici, kde to ještě jde a kde ne, je lepší brát to zodpovědně.
Nevíš si rady? Napiš nám na chat. Pořešíme. 🙃