🐰 Potravinové řetězce otevírají brányNezmeškej příležitost vydělat si – právě teď hledáme posily!

Volné směny

Zvýhodněné tarify Vodafone v Tymbe

Pracovníci naší agentury Ty-brigády, s.r.o. mohou získat neomezená data i volání za ty nejlepší ceny na trhu. Zde najdete výběr tarifů, vysvětlení důležitých podmínek i jednoduchý návod, jak si tarif aktivovat.

Jak si vybrat tarif?

Tarif si můžeš vybrat v naší aplikaci prostřednictvím online formuláře. Stačí si v aplikaci otevřít Můj profil pod iniciály vlevo nahoře a v sekci „Tymbe benefity“ zvolit „Vodafone tarif“. Více informací o tarifech najdeš níže ve článku. Kliknutím na tlačítko Chci výhodný tarif se dostaneš do formuláře.

⚠️ Formulář bude možné vyplnit pouze v případě, pokud máš uzavřenou platnou dohodu o pracovní činnosti (DPČ) s Ty-brigády, s.r.o. Platný kontrakt je nutný pouze pro sjednání tarifu – pokud později spolupráce skončí, Tvůj tarif to neovlivní a bude dál fungovat samostatně.

Jaké tarify nabízíme?

➤ Super 5G – 299 Kč

Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Super. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 58,21 Kč (včetně DPH).

  • Neomezené volání a SMS v ČR
  • Neomezená data v ČR s rychlostí 10 Mb/s
  • 84 GB dat v zóně 1*

➤ Premium 5G – 419 Kč

Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Premium. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 57,21 Kč (včetně DPH).

  • Neomezené volání a SMS v ČR
  • Neomezená data v ČR s rychlostí 20 Mb/s
  • 84 GB dat v zóně 1*
  • Navíc 1 000 minut pro volání z ČR do zemí zóny 1*

➤ Platinum 5G – 539 Kč

Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Platinum. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 56,21 Kč (včetně DPH).

  • Neomezené volání a SMS v ČR
  • Neomezená data v ČR bez omezení rychlosti
  • 84 GB dat v zóně 1*
  • Navíc 1 000 minut pro volání z ČR do zemí zóny 1*

Roaming

Ceny služeb v zóně 1*, odpovídají cenám služeb platných do ostatních mobilních sítích v České republice.

Roaming.jpg

*Zóna 1 = Země EHP: Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Gibraltar, Guadeloupe, Guernsey, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Mayotte, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Řecko, Reunion, Rumunsko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Vatikán, Velká Británie.

Volací jistina

Při první aktivaci tarifu je potřeba uhradit vratnou volací jistinu ve výši dvojnásobku měsíční ceny tarifu. Jistina funguje jako záloha, která se Ti po případném ukončení tarifu vrátí zpět na účet. Pokud si převádíš více čísel, počítá se jistina za každé číslo zvlášť. Každý následující měsíc už Ti pak chodí jen standardní faktura za zvolený tarif.

Volací jistina slouží k úhradě případných nedoplatků z vyúčtování. Vyúčtování probíhá měsíčně jako přeúčtování skutečných nákladů na provoz konkrétního tarifu + administrativní poplatek + DPH. Pozor v zahraničí, může se stát, že Tvé vyúčtování bude vyšší, pokud překročíš nastavené limity. Neboj, budeme to průběžně taky hlídat a kdyby byla Tvá útrata nestadardní, zavoláme Ti a upozorníme Tě, ať nejsi překvapen/a.

Začátkem každého měsíce od nás obdržíš emailem fakturu k úhradě - Variabilní symbol bude stále stejný, můžeš si tedy nastavit trvalý příkaz a nehlídat tak každý měsíc datum splatnosti. Splatnost faktury bude 14. den měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém jsi tarfil užíval/a.

POZOR: Volací jistina ve výši dvou měsíců znamená, že jsi krytý/á do konce druhého měsíce. Co to znamená? Dejme tomu, že na začátku září obdržíš fakturu za svůj tarif platný po celý srpen, 14.9. bude splatnost Tvého vyúčtování, pokud termín nestihneš, zkusíme Tě emailem párkrát upozornit, ale když nezvládneš úhradu do 30. dne, Tvůj tarif ukončíme a z volací jistiny uhradíme jednak nezaplacený srpen a jednak září. Na konci tak s nejvyšší pravděpodobností odejdeš s čistým štítem.

💬 Nejčastější otázky

📌 Můžu si z jednoho brigádnického profilu převést více telefonních čísel?

Ano, můžeš. Ve druhém kroku formuláře si vybereš, jestli chceš převést jedno, nebo více čísel. Jen mysli na to, že pokud nejsou všechna čísla u stejného operátora, je potřeba vytvořit objednávku zvlášť – tedy formulář vyplnit znovu s novou žádostí. Sekce Benefity (a tím i formulář) Ti na profilu zůstane dostupná, takže můžeš podat více žádostí za sebou.

📌 Jak dlouho bude převod čísla trvat?

Po odeslání formuláře Ti dorazí faktura k úhradě volací jistiny. Jakmile ji uhradíš a případně doplníš číslo nové SIM na e-mail (pokud sis zvolil/a fyzickou SIM), předáme žádost Vodafonu. Ten má na aktivaci až 5 pracovních dnů, obvykle to ale proběhne rychleji.

📌 Můžu přes tarif platit služby třetích stran?

Ne, tyto platby budou ve výchozím nastavení zablokované.

📌 K čemu slouží OKU kód a kde ho najdu?

OKU kód (Ověřovací kód účastníka) je potřebný k přenesení čísla od Tvého stávajícího operátora k Vodafonu. Najdeš ho v samoobsluze svého operátora, v mobilní aplikaci operátora, nebo Ti ho operátor sdělí na zákaznické lince. Bez tohoto kódu není možné číslo od jiného operátora převést.

📌 Můžu si nechat číslo u jiného operátora a vzít si jen nové číslo s tarifem od Vodafonu?

Ano, v prvním kroku formuláře stačí zvolit možnost „Chci nové číslo“.

📌 Jak mohu od tarifu odstoupit?

Stačí napsat na e-mail [email protected]. Na vyžádání pošleme OKU kód nebo se domluvíme na zrušení. Tarif můžeš kdykoliv bez závazku vypovědět.

📌 Jak dlouho bude zvýhodněná cena platit?

Nabídka zvýhodněných tarifů není časově omezena.

📌 Bude sjednaný zvýhodněný tarif pokračovat i po skončení mé dohody?

Ano, platný kontrakt je nutný pouze pro sjednání tarifu – pokud později spolupráce skončí, Tvůj tarif to neovlivní a bude dál fungovat samostatně.

A kdyby Tě ohledně tarifu Vodafone zajímalo cokoliv dalšího, napiš nám kdykoliv na [email protected] 🙌

© Copyright 2024 – Tymbe a.s.

Společnost zapsaná v OR vedeném KS v Brně. sp. zn. B 7688