🐰 Potravinové řetězce otevírají brányNezmeškej příležitost vydělat si – právě teď hledáme posily!
Volné směnyTarif si můžeš vybrat v naší aplikaci prostřednictvím online formuláře. Stačí si v aplikaci otevřít Můj profil pod iniciály vlevo nahoře a v sekci „Tymbe benefity“ zvolit „Vodafone tarif“. Více informací o tarifech najdeš níže ve článku. Kliknutím na tlačítko Chci výhodný tarif se dostaneš do formuláře.
⚠️ Formulář bude možné vyplnit pouze v případě, pokud máš uzavřenou platnou dohodu o pracovní činnosti (DPČ) s Ty-brigády, s.r.o. Platný kontrakt je nutný pouze pro sjednání tarifu – pokud později spolupráce skončí, Tvůj tarif to neovlivní a bude dál fungovat samostatně.
Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Super. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 58,21 Kč (včetně DPH).
Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Premium. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 57,21 Kč (včetně DPH).
Neomezené volání a SMS s OneNet mobilním připojením Platinum. Cena tarifu zahrnuje DPH ve výši 21 % a administrativní poplatek 56,21 Kč (včetně DPH).
Ceny služeb v zóně 1*, odpovídají cenám služeb platných do ostatních mobilních sítích v České republice.
*Zóna 1 = Země EHP: Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Francouzská Guayana, Gibraltar, Guadeloupe, Guernsey, Irsko, Island, Itálie, Jersey, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Manský ostrov, Martinik, Mayotte, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Řecko, Reunion, Rumunsko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Vatikán, Velká Británie.
Při první aktivaci tarifu je potřeba uhradit vratnou volací jistinu ve výši dvojnásobku měsíční ceny tarifu. Jistina funguje jako záloha, která se Ti po případném ukončení tarifu vrátí zpět na účet. Pokud si převádíš více čísel, počítá se jistina za každé číslo zvlášť. Každý následující měsíc už Ti pak chodí jen standardní faktura za zvolený tarif.
Volací jistina slouží k úhradě případných nedoplatků z vyúčtování. Vyúčtování probíhá měsíčně jako přeúčtování skutečných nákladů na provoz konkrétního tarifu + administrativní poplatek + DPH. Pozor v zahraničí, může se stát, že Tvé vyúčtování bude vyšší, pokud překročíš nastavené limity. Neboj, budeme to průběžně taky hlídat a kdyby byla Tvá útrata nestadardní, zavoláme Ti a upozorníme Tě, ať nejsi překvapen/a.
Začátkem každého měsíce od nás obdržíš emailem fakturu k úhradě - Variabilní symbol bude stále stejný, můžeš si tedy nastavit trvalý příkaz a nehlídat tak každý měsíc datum splatnosti. Splatnost faktury bude 14. den měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém jsi tarfil užíval/a.
POZOR: Volací jistina ve výši dvou měsíců znamená, že jsi krytý/á do konce druhého měsíce. Co to znamená? Dejme tomu, že na začátku září obdržíš fakturu za svůj tarif platný po celý srpen, 14.9. bude splatnost Tvého vyúčtování, pokud termín nestihneš, zkusíme Tě emailem párkrát upozornit, ale když nezvládneš úhradu do 30. dne, Tvůj tarif ukončíme a z volací jistiny uhradíme jednak nezaplacený srpen a jednak září. Na konci tak s nejvyšší pravděpodobností odejdeš s čistým štítem.
Ano, můžeš. Ve druhém kroku formuláře si vybereš, jestli chceš převést jedno, nebo více čísel. Jen mysli na to, že pokud nejsou všechna čísla u stejného operátora, je potřeba vytvořit objednávku zvlášť – tedy formulář vyplnit znovu s novou žádostí. Sekce Benefity (a tím i formulář) Ti na profilu zůstane dostupná, takže můžeš podat více žádostí za sebou.
Po odeslání formuláře Ti dorazí faktura k úhradě volací jistiny. Jakmile ji uhradíš a případně doplníš číslo nové SIM na e-mail (pokud sis zvolil/a fyzickou SIM), předáme žádost Vodafonu. Ten má na aktivaci až 5 pracovních dnů, obvykle to ale proběhne rychleji.
Ne, tyto platby budou ve výchozím nastavení zablokované.
OKU kód (Ověřovací kód účastníka) je potřebný k přenesení čísla od Tvého stávajícího operátora k Vodafonu. Najdeš ho v samoobsluze svého operátora, v mobilní aplikaci operátora, nebo Ti ho operátor sdělí na zákaznické lince. Bez tohoto kódu není možné číslo od jiného operátora převést.
Ano, v prvním kroku formuláře stačí zvolit možnost „Chci nové číslo“.
Stačí napsat na e-mail [email protected]. Na vyžádání pošleme OKU kód nebo se domluvíme na zrušení. Tarif můžeš kdykoliv bez závazku vypovědět.
Nabídka zvýhodněných tarifů není časově omezena.
Ano, platný kontrakt je nutný pouze pro sjednání tarifu – pokud později spolupráce skončí, Tvůj tarif to neovlivní a bude dál fungovat samostatně.