Podmínky užívání platformy a podmínky spolupráce

1. Úvodní ustanovení

  1. Provozovatelem platformy Tymbe („Platforma“) je společnost Tymbe, a.s., se sídlem na adrese Černopolní 228/37a, Černá Pole, 613 00 Brno, IČO: 05892538, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně pod sp. zn. B 7688 („Provozovatel“).
  2. Potvrzením těchto Podmínek užívání platformy a podmínek spolupráce („Podmínky“) při registraci v rámci Platformy uživatel („Uživatel“) souhlasí s těmito Podmínkami, které určují a zakládají smluvní vztah mezi Uživatelem a Provozovatelem („Smlouva“). Tyto Podmínky jsou Uživateli přístupné přímo v Platformě a na webových stránkách Provozovatele tymbe.cz.
  3. Uživatel a Provozovatel jsou dále v těchto Podmínkách společně označováni také jako „Strany“.
  4. Účel Platformy. Platforma je řešením sloužícím zejména k prezentaci krátkodobých pracovních příležitostí a obsazování těchto pozic uchazeči o zaměstnání. Platforma umožňuje Uživateli zobrazovat si volné pracovní pozice, o tyto se ucházet, uzavírat dohody o práci konané mimo pracovní poměr („Dohoda“) s vybraným zaměstnavatelem („Zaměstnavatel“) a využívat navazující funkcionality Platformy.
  5. Provozovatel Platformy není agenturou práce a v rozsahu v jakém dochází skrze Platformu ke zprostředkování zaměstnání ve smyslu § 14 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, zavazuje se Provozovatel k plnění svých závazků dle těchto Podmínek výhradně prostřednictvím držitele příslušné licence, společnosti Ty-brigády, s.r.o., se sídlem na adrese Černopolní 228/37a, Černá Pole, 613 00 Brno, IČO: 14324890.

2. Registrace a Používání Platformy

  1. Platforma. Webová verze Platformy je dostupná na webové adrese Tymbe.cz. Mobilní verze Platformy je ke stažení prostřednictvím elektronických obchodů mobilních aplikací App store a Google Play, které jsou provozovány třetími osobami. Mobilní verze Platformy je dostupná pro mobilní zařízení s operačními systémy iOS (ve verzi iOS 14 a novější) a Android (ve verzi Android 6.0 a novější).
  2. Registrace. Před prvním použitím Platformy je potřeba, aby se Uživatel registroval a vytvořil si uživatelský účet („Uživatelský účet“). Pro založení Uživatelského účtu je nutné vyplnit veškerá povinná pole registračního formuláře a potvrdit souhlas s těmito Podmínkami. Při registraci v Platformě je Uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Uživatel při jakékoliv jejich změně povinen neprodleně aktualizovat. Údaje uvedené Uživatelem v Uživatelském účtu jsou Provozovatelem považovány za aktuální a správné.
  3. Používání Platformy je možné pouze v online režimu, zařízení Uživatele, kterým k Platformě přistupuje, musí mít tedy přístup k internetu.
  4. Přístup k Platformě a umožnění jejího Užívání je bezplatné.
  5. Povolí-li Uživatel Platformě přístup k zasílání notifikací či upozornění, Platforma může na zařízení Uživatele zasílat relevantní notifikace či upozornění informativního charakteru.
  6. Při poskytování Platformy mohou nastat výpadky či pravidelné technické odstávky, Platforma tak nemusí být dostupná v každém časovém okamžiku. Provozovatel neodpovídá za dostupnost Platformy. Funkcionality Platformy mohou v rámci aktualizací podléhat změnám.
  7. Uživatel je povinen udržovat své přístupové údaje k Uživatelskému účtu v tajnosti. Provozovatel neodpovídá za jakoukoliv újmu způsobenou zneužitím přístupových údajů Uživatele, ledaže takové zneužití bylo zaviněno Provozovatelem. Pokud Uživatel své heslo zapomene, v Platformě je možné požádat o jeho resetování.

3. Postup při uzavírání dohod

  1. Před tím, než bude moci Uživatel uzavřít jakoukoliv Dohodu prostřednictvím Platformy, je potřeba, aby v rámci svého Uživatelského účtu nahrál požadované dokumenty a vyplnil požadované informace za účelem prokázání jeho způsobilosti ucházet se o inzerované pracovní pozice.
  2. Na základě nahrání dokladů a vyplnění informací dle odst. 3.1 výše jsou Uživateli zobrazeny pracovní nabídky jednotlivých Zaměstnavatelů („Nabídka“) odpovídající Uživatelem zadaným preferencím a jeho kvalifikaci. Zájem o konkrétní Nabídku Uživatel potvrdí přijetím Nabídky v Platformě.
  3. Na základě přijetí Nabídky dle odst. 3.2 výše je Uživateli prostřednictvím Platformy předložen návrh Dohody. S návrhem Dohody se Uživatel seznámí, a pakliže s ním souhlasí, potvrdí svou vůli být Dohodou vázán podpisem návrhu způsobem uvedeným v Platformě.
  4. Podepsaná verze Dohody bude Uživateli dostupná prostřednictvím Uživatelského účtu, kde si Uživatel může Dohodu kdykoliv stáhnout. Zároveň je Dohoda zasílána Uživateli na jím sdělenou e-mailovou adresu.

4. Další podmínky spolupráce

  1. Podmínky výkonu práce pro Zaměstnavatele („Práce“) včetně podmínek pro výplatu odměny se řídí podmínkami Dohody. Provozovatel není stranou Dohody a neodpovídá Uživateli za případné neplnění podmínek Dohody ze strany Zaměstnavatele.
  2. V případě, že to povaha konkrétní Práce umožnuje, může si Uživatel zvolit periodicitu výplaty odměny za provedenou Práci z možností nabízených v rámci Uživatelského účtu.
  3. Výplatní lístky a jiné dokumenty související s prováděnou Prací (např. potvrzení o zaměstnání, potvrzení o výši příjmů či potvrzení o zdanitelných příjmech) budou Uživateli zpřístupněny prostřednictvím Platformy, případně zaslány na Uživatelem sdělenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
  4. Uživatel má možnost poskytovat zpětnou vazbu na služby a funkce Platformy. Tato zpětná vazba je cenným nástrojem pro zlepšování služeb Provozovatele a pro zajištění lepšího uživatelského zážitku. Uživatel může být Provozovatelem vyzván k poskytnutí zpětné vazby týkající se Práce nebo služeb poskytnutých v rámci Platformy. Poskytnutí zpětné vazby není povinné. Za poskytnutí zpětné vazby může Uživatel dle rozhodnutí Provozovatele obdržet finanční odměnu ve formě kreditů připsaných na Uživatelský účet nebo různé benefity, jako jsou slevy na služby či dárkové poukazy. Výše finanční odměny a typ benefitů bude specifikován Provozovatelem v jednotlivých případech a může se lišit podle povahy a rozsahu poskytnuté zpětné vazby. Případná finanční odměna bude vyplacena v souladu s podmínkami uvedenými v žádosti Provozovatele či jinak předem sdělenými Provozovatelem na bankovní účet Uživatele uvedený v Uživatelském účtu. Poskytovatel bere na vědomí, že přijatá finanční odměna je považována za ostatní příjmy podle § 10 odst. 1 písm. a) zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, a je třeba ji případně (se zohledněním její výše) zahrnout do daňového přiznání. Veškeré osobní údaje poskytnuté v rámci zpětné vazby budou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů

5. Licenční ujednání

  1. Provozovatel uděluje Uživateli licenci k Platformě a souvisejícím databázím, které budou v rámci užívání Platformy Uživatelem užity. Licence je udělena jako nevýhradní, časově omezená na dobu trvání smluvního vztahu dle těchto Podmínek a místně neomezená. Licence je udělena k užívání Platformy a databází způsobem a k účelu vyplývajícímu z těchto Podmínek a z účelu a určení Platformy a Uživatel se zavazuje ji dodržovat.
  2. Uživatel se zavazuje, že nebude obcházet či narušovat jakákoli technologická bezpečnostní opatření v Platformě nebo tuto Platformu coby počítačový program rozkládat, dekompilovat či provádět zpětnou analýzu. Uživatel se zavazuje neužívat Platformu jakýmkoliv nepovoleným způsobem.
  3. Provozovatel upozorňuje uživatele, že webová i mobilní Platforma Tymbe je aplikací, jež prochází neustálým vývojem a zdokonalováním. Je proto možné, že některé funkcionality či možnosti budou odstraněny či přesunuty v rámci aplikace, nebo jinak omezeny. Stejně tak, je pravděpodobné, že aplikace bude doplňována o nové funkce.

6. Omezení či přerušení přístupu k Platformě

  1. Provozovatel má právo omezit či přerušit Uživateli přístup k Platformě v případě porušení těchto Podmínek, právních předpisů, pokud má podezření na neoprávněné nebo podvodné použití Platformy nebo osobních bezpečnostních prvků Uživatele nebo jestliže je to nutné k realizaci opatření nebo rozhodnutí vydaných orgány veřejné správy, a to na dobu nezbytně nutnou. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv přestat poskytovat přístup k Platformě nebo jí poskytovat podporu.

7. Důvěrné informace

  1. Uživatel je povinen utajit veškeré informace, které se dozvěděl v rámci uzavírání a plnění Smlouvy, tvořící její obsah, a informace, materiály, soubory nebo jiné dokumenty, které mu Provozovatel sdělí nebo jinak vyplynou z plnění Smlouvy („Důvěrné informace“). Důvěrné informace jsou pro účely Smlouvy považovány za obchodní tajemství Provozovatele dle § 504 zákona č. 89/202 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“). Tím nejsou dotčeny povinnosti Uživatele stanovené obecně závaznými právními předpisy pro nakládání s informacemi označenými těmito předpisy za důvěrné.
  2. Uživatel nesdělí Důvěrné informace třetí straně a přijme taková opatření, která znemožní přístup k Důvěrným informacím třetím osobám.
  3. V případě, že Uživatel zjistí, že došlo nebo může dojít k prozrazení, resp. získání Důvěrných informací neoprávněnou osobou, zavazuje se neprodleně informovat o této skutečnosti Provozovatele a podniknout veškeré kroky potřebné k zabránění vzniku újmy nebo k jejímu maximálnímu omezení, pokud se Strany nedohodnou jinak.

8. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel v rámci plnění Smlouvy zpracovává osobní údaje Uživatele, a to v souladu s ustanoveními nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
  2. Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou Uživateli dostupné v rámci registračního procesu do Platformy, případně na adrese https://tymbe.cz/ochrana-osobnich-udaju.

9. Komunikace Stran

  1. Veškerá komunikace Stran na základě Smlouvy bude probíhat primárně prostřednictvím Platformy, případně prostřednictvím kontaktních údajů Provozovatele uvedených v Platformě, respektive kontaktních údajů Uživatele uvedených v Uživatelském účtu.
  2. Své kontaktní údaje je v případě změny Uživatel povinen neprodleně aktualizovat v rámci Uživatelského účtu.

10. Trvání smluvního vztahu

  1. Trvání Smlouvy. Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou.
  2. Výpověď Smlouvy. Každá ze Stran má právo Smlouvu vypovědět i bez udání důvodu s výpovědní lhůtou v délce 1 měsíce počínaje prvním dnem následujícího měsíce po doručení výpovědi. Výmazem Uživatelského účtu ze strany Uživatele dochází k výpovědi Smlouvy bez výpovědní lhůty, resp. k okamžitému ukončení Smlouvy.
  3. Odstoupení od Smlouvy Provozovatelem. Provozovatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě jejího podstatného porušení, kterým se pro účely této Smlouvy považuje zejména to, že: Uživatel poruší ustanovení čl. 5 nebo 7 Podmínek; Uživatel poruší jinou povinnost dle Smlouvy podstatným způsobem a ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne obdržení písemné výzvy k nápravě toto své porušení nenapraví;
  4. Uživatel, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 Občanského zákoníku, je oprávněn od Smlouvy odstoupit dle § 1829 Občanského zákoníku ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření Smlouvy i bez udání důvodu. Uživatel může odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči Provozovateli. Pro účely odstoupení od Smlouvy dle § 1829 Občanského zákoníku může Uživatel také využít vzorový formulář tvořící přílohu č. 1 těchto Podmínek, není to však jeho povinností.
  5. Pro vyloučení pochybností Strany prohlašují, že ukončení Smlouvy nemá vliv na platnost a účinnost uzavřených Dohod.

11. Rozhodné právo a řešení sporů

  1. Smlouva se řídí a bude vykládána v souladu právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Strany se dohodly, že obchodní zvyklosti nemají přednost před žádným ustanovením zákona, a to ani před ustanoveními zákona, jež nemají donucující účinky.
  2. Strany se zavazují řešit veškeré spory, které mezi nimi mohou vzniknout v souvislosti s prováděním nebo výkladem Smlouvy jednáním a vzájemnou dohodou. Pokud se nepodaří vyřešit předmětný spor do třiceti (30) dnů ode dne jeho vzniku, může takový spor být předložen jednou ze Stran věcně a místně příslušnému soudu.

12. Spotřebitelská ujednání

  1. Pro Uživatele, který je současně spotřebitelem, se dále uplatní ustanovení tohoto čl. 12 Podmínek.
  2. Práva a povinnosti Stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Stížnosti či práva z vadného plnění je Uživatel oprávněn učinit v souladu s pravidly komunikace dle čl. 9 Podmínek. Provozovatel podanou reklamaci či stížnost přezkoumá a vyřídí ji bez zbytečného odkladu, umožňuje-li to povaha reklamace či stížnosti, nejpozději však do 30 dnů.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Stranami ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
  4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  5. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání či změně Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením či změnou Smlouvy (např. náklady na připojení k internetu) si hradí Uživatel sám.
  6. Provozovatel nepřijal žádný kodex chování, který by se vůči Uživateli zavázal dodržovat.
  7. Platforma je poskytována online a Uživateli tak nejsou ze strany Provozovatele účtovány žádné dodatečné náklady na dodání
  8. Provozovatel ve smyslu § 1826 Občanského zákoníku Uživatele dále informuje, že:
  • Smlouva vzniklá potvrzením těchto Podmínek Uživatelem a bude u Provozovatele dostupná a Uživateli ji poskytne na vyžádání

  • Smlouva je uzavírána v českém jazyce

  • Smlouva je uzavřena registrací Uživatele dle čl. 2.2 Podmínek

  • údaje zadané Uživatelem v rámci registrace dle čl. 2.2 Podmínek může Uživatel opravovat před dokončením registrace; následně může své údaje aktualizovat v Uživatelském účtu

  1. Závěrečná ustanovení

  2. Provozovatel je oprávněn změnit tyto Podmínky. Změny Podmínek oznámí Provozovatel Uživateli v rámci Platformy před nabytím účinnosti jejich změny. V případě, že Uživatel nesouhlasí se zněním aktualizovaných Podmínek, je oprávněn Smlouvu vypovědět s účinností ke dni účinnosti změn Podmínek.

  3. Provozovatel si vyhrazuje právo informovat Uživatele o novinkách, odstávkách Platformy, nebo aktualizaci Podmínek prostřednictvím Platformy.

  4. Je-li nebo stane-li se jakékoli ustanovení těchto Podmínek neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení těchto Podmínek. Provozovatel i Uživatel se zavazují nahradit zdánlivé, neplatné nebo nevymahatelné ustanovení novým ustanovením, jehož znění bude odpovídat úmyslu vyjádřenému původním ustanovením.

  5. Nedílnou součást Podmínek tvoří jejich příloha č. 1 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

  6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne [1.9.2024].

Příloha č. 1 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy

Adresát: Tymbe, a.s., se sídlem na adrese Černopolní 228/37a, Černá Pole, 613 00 Brno

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy založené akceptací Podmínek užívání platformy a podmínek spolupráce.

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Datum:

_______________________________________

Podpis spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán na listině)